Наш телефон: +38 (044) 303 91 87
Від кріплення вантажу в залізничних вагонах залежить безпека транспортування, збереження та швидкість завантажувально-розвантажувальних робіт. Щоб забезпечити оптимальні умови, кожна перевезення повинна починатися з розробки схеми завантаження, розташування та спецкріплення. План розміщення на вантажній платформі складається відповідно до нормативів, діючих у залізничному транспорті. Кожна розробка та схема завантаження та кріплення починається з інформації про переміщуваний вантаж.
Вихідні дані
Для створення плану завантаження потрібна інформація про вантаж. Вона надається відправником та повинна містити такі відомості:
технічний опис об'єкта;
ескіз або креслення у трьох проекціях з вказівкою габаритів;
маса, розташування центру тяжіння;
розташування можливих елементів для кріплення;
вид залізничного складу (платформа, вантажний напіввагон, контейнер або інший тип).
На основі цієї інформації розробляються креслення для завантаження, складається пояснювальна записка. Документ обов'язковий і регламентує порядок проведення завантаження, розташування та кріплення вантажу. Після затвердження відправником схема узгоджується в Укрзалізниці.
При способі розташування, кріплення вантажу, передбаченому в ТУ ЦМ943 на залізничну станцію надається відповідний ескіз. Один екземпляр залишається перевізником, другий - відправником. Для інших випадків власник надає для узгодження затверджений проект МТУ в 4-х екземплярах.
Види технічної документації
Технічна документація для транспортування вантажу існує чотирьох типів:
ТУ - ескізи технічних умов;
СТУ - мережеві технічні умови, призначені для всієї Укрзалізниці;
МТУ - місцеві ТУ для окремих полігонів залізниці;
НТУ - непередбачені технічними умовами методи розташування, кріплення.
Відправником розробляються МТУ і НТУ. Місцеві технічні умови необхідні у випадках масового транспортування вантажу залізницею з однієї або декількох станцій. При розових нерегулярних доставках залізничним транспортом розробляються НТУ. Дія документації у обох випадках поширюється тільки на конкретного відправника.
Розробка, затвердження
Для отримання дозволу на перевезення нестандартного об'єкта відправник повинен розробити і затвердити відповідну схему його завантаження та кріплення. Поручити виробництво таких робіт краще фахівцям. Сертифіковані компанії мають досвід та професіоналів, що дозволяє виконувати проектування будь-якої складності. Вони допоможуть відправнику:
визначити ймовірність, доцільність залізничної доставки;
вибрати тип складу;
сформулювати вимоги до транспортного засобу;
визначити вид, перелік необхідної технічної документації.
Для розробки схем завантаження спеціалізовані компані
ї мають сучасні технічні засоби, спеціалізоване програмне забезпечення. Проектування відбувається відповідно до госстандартів, ЄСКД, діючих правил, норм кріплення і транспортування. Роботи проводяться за наступним порядком:
клієнт подає заявку;
фахівець компанії оглядає об'єкт перевезення, уточнює інформацію;
розробляється схема розташування, закріплення;
проект затверджується відправником;
документація надається на узгодження в АО "Укрзалізниця".
Перевезення нестандартних об'єктів вимагає якісних технічних рішень. Виконати такі роботи зможуть лише професіонали, які спеціалізуються в цій сфері. Грамотно складена технічна документація дозволить економічно доцільно розмістити вантаж, безпечно доставити його до пункту призначення.
Напишіть нам
Якщо у вас є будь-які питання про нашу компанію або те, як ми можемо підтримати ваш бізнес, зв'яжіться з нами безпосередньо, вибравши одну з наступних категорій, найбільш відповідну до вашого запиту, і заповніть нашу коротку форму зворотного зв'язку.
Украина, Киев, ул. Линейная 17, оф. 512
info@prime-lg.com.ua